Garanti

Ürünlerimizin tamamında 2 yıl teknik servis ve 10 yıl yedek parça teminatı bulunmaktadır. Bahsi geçen garanti, üretici firma, distribütör veya bayi garantisi altındadır. Yedek parça teminatı ise 10 yıl boyunca ücreti mukabilinde temin edilmektedir. Bizlerden satın almış olduğunuz tüm ürünler için garanti ve teknik servis hizmeti alabilirsiniz.

İade ve değişim talebinizi 444 0 989 nolu müşteri hattımıza WhatsApp'tan iletebilirsiniz.

Ürünü İade / Değişim İstiyorum, Ne Yapmalıyım?

444 0 989 WhatsApp numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İade süresi: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, satın aldığı ürünü teslim tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir.

Tüketici Kanunu gereği cayma hakkı aşağıdaki hallerde kullanılamaz:

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (Ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler).
  • Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde.
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde.
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde.
  • Tüketici tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde.
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde.
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde.
  • Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde.
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde ve sözleşmeye konu mal/hizmetin Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin uygulama alanı dışında bırakılmış olan (satıcının düzenli teslimatları ile alıcının meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) mal/hizmet türlerinden müteşekkil olması halinde alıcı ve satıcı arasındaki hukuki ilişkiye Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uygulanamaması sebebiyle cayma hakkı kullanılamayacaktır.

Değişim süresi: Yedi (14) gündür. Değişim sürecindeki kargo ücretleri alıcıya aittir. Aras Kargo müşteri numaramıza değişim için gönderilen kargolardan cüzi miktarlar alınmaktadır.

Değişim talebiniz ve müşteri numaramız için 444 0 989 nolu müşteri hattımıza WhatsApp'tan ulaşabilirsiniz.

Değişim yapılacak ürünün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Muhafaza edilmeyip kargoya verilen ürünler, kargoda hasar alması ve kırılması durumunda değişim kabul edilmeyecek ve ürün tekrar kargo ile geri gönderilecektir.

Yukarıdaki şartlara uyulmadığı takdirde değişim kabul edilmeyecektir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Canlı Destek
Merhaba. MSC Sağlık medikal'e hoşgeldiniz.Sorularınızı bana sorabilirsiniz.
Nisaşu anda
Sorularınız için tıklayın